Witam
Jak napisałem w innych postach. Do oferty podchodzimy indywidualnie. I nie rozmawiamy o sprawach dotyczących indywidualnie klienta na forum publicznym. Jest telefon jest adres poczty elektronicznej skorzystaj. Co do gwarancji to jak zapewne zauważyłeś to ceny u nas są niższe niż w ORANGE czy w LTE więc i gwarancja jest co najmniej tego samego typu. Zapłać 400 czy 800 zł miesięcznie to oczywiście porozmawiamy o protokole SLA czyli gwarancji jakości i serwisu. Jak mają klienci biznesowi. Bolesna prawda handlowcu ??
199 zł płacisz za aktywacje a nie za usługę. Aktywację płacisz bo usługa jest wykonywana i trzeba za nią zapłacić. Okres próbny to 14 dni. W ciągu tego okresu możesz zrezygnować z usługi i umowy bez konsekwencji. Co oczywiście nie wyklucza obowiązku zapłaty za aktywację. Czy handlowca przekonuje takie podejście ??
Co do twojej wiedzy na temat - że primo klient, to kto jest według ciebie - "klient który nie płaci". Czy to dalej jest klient

. Wyczerpuje definicję klienta ??
199 zł tą kwotą płacisz za aktywacje a nie za usługę.
Jeśli chodzi o routery. To i owszem rozdawnictwo sprzętu pozostawiamy CARITASOWI.
A tego tekstu za skarby nie mogę rozgryźć, to znowu nadinterpretacja :
"kable nie wisiałyby na każdym słupie a do każdego klienta prowadzilibyście osobny kabel... w końcu to dobro luksusowe - mam tylko ja, sąsiad nie i nie może mieć bo to w *uj passatów kosztuje

"
Kable magistralowe na słupach nie są własnością klienta. Czy to że sieci sklepów luksusowych maja wiele sklepów to dowód, że sprzedają towar "lumpeksowy". Zresztą napisałem, że ze słowem "luksusowy towar" się nie utożsamiam.
Co do zapłaty 1600 zł za instalacje / aktywacje przez klienta to my nic na tym nie zarabiamy, wręcz ponosimy wyższe koszty i bierzemy to na siebie - to koszty wykonania infrastruktury do klienta. Co cię w tym tak dziwi. Za wodę , gaz czy prąd nie płaciłeś za przyłącza ??